Podjetje Links d.o.o. se zavezuje, da bo blago dostavil s popolno dokumentacijo in pripadajočo embalažo, t.j. popoln, kot ga je dobavil distributer.
Seveda se glede na trenutno stanje tehnologije obe strani zavedata, da ni mogoče zagotoviti 100% pravilnosti komponent, tako strojne kot programske, ter medsebojne kompatibilnosti vseh komponent, ki so ponujene v ceniku.
Pri uveljavljanju pravice do garancije je potrebno okvarjenemu sestavnemu delu priložiti vse potrebne pripomočke, ki so bili ob nakupu priloženi blagu, kot dodatna oprema (kabli, i/o shield ipd. in ostali dodatki, ki so priloženi kupljenemu blagu) ter kopijo računa, ki potrjuje nakup. Poleg tega je potrebno podati natančen opis napake zaradi lažjega pregleda samega izdelka.
Napake, ki jih prijavi servis Links d.o.o., serijska številka, številka modela in proizvajalec se vpišejo v za to predviden obrazec, ki ga je servis Links d.o.o.
Za pravilno in varno delovanje naprave je kupec dolžan izvajati pravočasne posodobitve in prodajalec ne odgovarja za okvare, ki bi nastale izključno zaradi nenamestitve posodobitev. Za pomoč pri tem nas kontaktirajte.
Zamenjava delov pred preverjanjem pravilnosti navedenih okvar ni možna, razen če je v ceniku za navedeno skupino artiklov navedeno drugače (npr. v primeru reklamacije se artikel zamenja 1 za 1 v garancijskem roku). Reklamacije poslane s paketno dostavo morajo biti ustrezno zapakirane v kartonsko embalažo. Vseh reklamacij, ki so neustrezno pakirane ali imajo med transportom vidne mehanske poškodbe, Links d.o.o. ne sprejema. bodo že vrnjene pošiljatelju na njegove stroške. V kolikor z izdelkom ne ravnate kot lastnik in z njim niste zadovoljni, ga je možno vrniti ali zamenjati v roku 8 dni po postopku, ki je za to predviden. Iz vračil so izključeni vsi izdelki, ki jih ni mogoče obravnavati, kot da niste njihov lastnik, kot so (tiskalniki, monitorji, računalniški programi (programska oprema), namizni in prenosni računalniki, tablični računalniki, mobilni telefoni in pametni telefoni, LCD/LED/plazma televizorji, knjige, izbor rabljenega blaga, izdelki, ki jih ni mogoče povrniti v prvotno stanje in izdelki, ki se jim je cena od dneva nakupa bistveno spremenila). Pravilnost monitorja se preverja po ISO standardu, glede na to, da ima vsak model določena odstopanja. Prejeta darila v Links d.o.o. nimajo garancije.
Garancija ne pokriva okvar, poškodb in okvar, ki so nastale zaradi nestrokovnega in nestrokovnega ravnanja. Med nepravilno ravnanje sodijo tudi okvare, kot so priklop naprave na vire energije, ki niso predpisani v navodilih za uporabo, ter uporaba naprave v nepredvidenih pogojih in prostorih. Prav tako kupec izgubi pravico do uveljavljanja garancije v primeru nepooblaščenega popravila naprave ali popravila s strani nepooblaščene tretje osebe. Za računalnike, izdelane po meri, nudimo strankam brezplačno storitev računalniške diagnostike v roku 1 leta od datuma nakupa. Ta storitev se lahko zaračuna, če je računalnik poškodoval ali odstranil nalepke Links. Podjetje Links d.o.o. ne odgovarja za podatke na računalniku, HDD napravi ali kateri koli napravi za shranjevanje podatkov. V primeru, da je blago opremljeno z garancijskim listom pooblaščenega servisa, se kupcu priporoča, da blago preda pooblaščenemu servisu za poravnavo garancije. To je hitrejši in učinkovitejši način reševanja garancije, glede na to, da Links d.o.o. posreduje le pooblaščenim servisom. Podjetje Links d.o.o. bo prejel vse blago, vendar je zelo verjetno, da bo v primeru predaje blaga na pooblaščeni servis reklamacijo rešil v krajšem roku. Pri nakupu tiskalnika in neuporabi originalnih črnil, ki jih predpisuje proizvajalec, t.j. Uporaba nadomestnih črnil bo razveljavila garancijo tiskalnika.
V primeru nepopolne vloge za garancijo ali artikla, prijavljenega v garancijo, ki ni bil kupljen v prostorih Links d.o.o., servis Links d.o.o zaračuna delovne ure, porabljene za reševanje naročila stranke po veljavnem ceniku storitev. Cenik storitve Links si lahko ogledate na naši spletni strani ali pa ga naročite pri naši prodajno-servisni službi. V primeru, da gre za celoten računalnik kupljen pri Links d.o.o., je podjetje dolžno locirati in odpraviti vse okvare v zvezi z njim. V primeru nakupa komponent za sestavo računalnika ali samo nekaterih artiklov, Links d.o.o. Od njega se zahteva le preverjanje pravilnosti komponent. Medsebojna združljivost komponent ni zagotovljena, če niso bile vse kupljene in sestavljene v podjetju Links d.o.o.
V primeru, da so bile vse komponente kupljene in sestavljene pri podjetju Links d.o.o. , in pride do določenih nekompatibilnosti, Links d.o.o. bo v dogovoru s stranko našel rešitev za nastalo situacijo. Podjetje Links d.o.o. se zavezuje, da bo garancija za blago kupljeno v trgovinah Links d.o.o rešiti v razumnem roku s popravilom ali zamenjavo izdelka z izdelkom enakih ali boljših lastnosti, ki so bistvene in ustrezne za to vrsto izdelka. V primeru zamenjave izdelka prejme kupec z novim izdelkom tudi novo garancijo.
RAČUNALNIŠKE POVEZAVE
Računalnik Links velja za unikaten izdelek, komponent znotraj računalnika Links ni mogoče posebej oglaševati, ampak je treba oddati celoten računalnik. V primeru odstranitve povezav z garancijskih nalepk se storitev računalniške diagnostike in logistike zaračuna po veljavnem ceniku.
Links servisne storitve zaračunava izključno na željo stranke in za vse artikle in računalnike, ki nimajo garancije pri Links d.o.o.
Pravice iz garancije ne vplivajo na pravice kupca iz naslova odgovornosti za stvarne napake in druge pravice kupca, ki izhajajo iz pozitivnih zakonskih predpisov v Republiki Hrvaški.
Za izdelke, ki jih kupci ne prevzamejo, Links d.o.o. ustreza 30 dni. Po 30 dneh Links d.o.o. si pridržuje pravico do zaračunavanja ležarine v višini 1,33 € + DDV (10,02 kn + DDV)
na dan skladiščenja neprevzetega izdelka. Po preteku 60 dni izdelek postane last podjetja Links d.o.o.
Podjetje Links d.o.o. oddajte ta garancijski obrazec z vsakim računom, tj. Garancijska navodila s podpisom na računu kupca soglašajo s pogoji nakupa pri Links d.o.o.
Garancija ne velja, če je okvara ali poškodba nastala zaradi:
- prevoz po dostavi
- neustrezna namestitev in/ali nestrokovno ravnanje
- nevzdrževanje naprave po navodilih proizvajalca
- neprimerno delovno okolje
- okvara električnih napeljav, prenapetost ali električni udar, višja sila (potres, poplava, udar strele)
- zaradi dotrajanosti samega artikla (vidne poškodbe zaradi morebitnih udarcev, padcev ipd.)
- če so bile z artikla odstranjene nalepke (serijska številka, navodila za montažo, navodila za uporabo itd.)
- če Links d.o.o. ugotovi, da je bil artikel uporabljen preko svojih zmožnosti, tj. da je bil OVERKLOKIRAN
- če so bile na artiklu narejene spremembe, to je na izdelku nameščene nadomestne komponente in se je spremenil njegov izgled
- namestitev ali montažo komponente s strani nepooblaščene osebe
- komponente nimajo priloženih navodil v hrvaškem jeziku, saj so namenjene izključno za montažo s strani pooblaščene in strokovne osebe
- priključitev tablice na USB HUB brez ločenega napajanja (to povzroči pregorevanje USB vmesnika tablice)
GARANCIJA VELJA SAMO OB PREDLOŽITVI RAČUNA ZA PRODANO BLAGO.
DELOVNI ČAS ZA SPREJEM REKLAMACIJ PON – PET 08:00 – 20:00
SOBOTA 08:00 – 15:00
V primeru okvare vaše naprave obvezno najprej preverite, ali obstaja pooblaščeni servis v Republiki Hrvaški, in če obstaja, priporočamo, da napravo odnesete na servis na pooblaščenem servisu z računom, da bo vaš garancijski zahtevek čim prej rešen.
Podjetje Links d.o.o. Služba za pomoč strankam, Tel: 01/3096-944, E-pošta: podrska@links.si
Če izdelek pošiljate po kurirju, pošljite na naslov: Ljubljanska ulica 2A, 10 431 Sveta Nedjelja
Splošne garancijske pogoje si lahko prenesete na povezavi SPLOŠNI GARANCIJSKI POGOJI