NAROČANJE IN NAKUP PREKO POVEZAV SPLETNE TRGOVINE
OPOMBA: Storitve spletne trgovine Links lahko uporabljajo samo osebe, starejše od 18 let.
NAKUPNI POGOJI
Ti prodajni pogoji določajo postopek naročanja, plačila, dostave, vračila in reklamacije blaga, ki je na voljo na naši spletni strani.
- Dobavitelj (Prodajalec) je Links d.o.o. (Ljubljanska ulica 2A, 10431 Sveta Nedelja, OIB: 32614011568, tel: 01/3096-944, email: prodaja@links.hr)
- Kupec blaga je obiskovalec spletne trgovine, ki izbere vsaj en izdelek, ga doda v košarico, plača s kreditno kartico, nakazilom (položnico) na banki (pošta ali FINA) ali ob dostavi ter naročilo odda prodajalcu.
- Prikazane cene so maloprodajne cene z DDV.
- Valuta je evro (EUR).
NAROČANJE
Izdelke naročite tako, da ustvarite spletno naročilo (z oddajo v "košarico") na straneh spletne trgovine.
Ob vsakem artiklu je možnost "DODAJ V KOŠARICO".
Ko dodate želeni artikel v košarico, se vam odpre okno, kjer izberete količino artikla.
Če ste v košarico dodali napačen artikel, je na voljo možnost »IZBRIŠI«, ki vam omogoča, da artikel odstranite iz košarice.
V istem oknu je tudi možnost "NATISNI KOŠARICO". Če imate na računalnik priključen tiskalnik, lahko takoj natisnete nakupovalno košarico z artikli in njihovim stanjem.
V oknu je tudi možnost "POŠLJI PRIJATELJU". Ta možnost vam omogoča, da vsebino nakupovalne košarice posredujete izbranim osebam.
Izberete lahko možnost »NADALJUJ NAKUPOVANJE« in nadaljujete z brskanjem po spletni trgovini. V košarico lahko dodate nove artikle po enakem postopku, kot ste izbrali prvi artikel.
Ko v košarico dodate vse artikle, ki jih želite kupiti, si jo lahko ogledate s klikom na možnost »MOJA KOŠARICA«, ki se nahaja v zgornjem desnem delu spletne trgovine Links. Če ste izbrali vse, kar potrebujete, kliknite na možnost "ZABRENI".
Če se ob prihodu na stran niste prijavili, se vam odpre stran za prijavo v spletno trgovino.
Če ste nova stranka, sledite postopku za prijavo v spletno trgovino Links. Če ste že nakupovali pri nas, vnesite svoj e-poštni naslov in geslo v predvidena mesta.
Po vnosu podatkov, potrebnih za registracijo, svojo registracijo potrdite s klikom na možnost "REGISTRIRAJ ME".
Po prijavi se odpre okno »NAČINI DOSTAVE«. Tukaj lahko izberete, ali želite blago prevzeti osebno v naši poslovalnici ali vam ga dostavimo preko kurirske službe. Po izbiri načina dostave kliknite možnost "NAPREJ".
Če ste izbrali kurirsko dostavo, se odpre okno z vašimi podatki.
Če je treba pošiljko dostaviti na naslov, ki je naveden v uporabniških podatkih, kliknite možnost "DOSTAVA NA TA NASLOV". Če želite, da se pošiljka pošlje na drug naslov, izberite možnost "DODAJ NOV NASLOV". Ko boste dodali nov naslov, boste lahko izbrali naslov, na katerega bo pošiljka poslana.
Če želite, da se pošiljka pošlje na naslov, ki ni naslov vašega prebivališča, se odpre okno "NASLOV ZA DOSTAVO RAČUNA". V tem oknu lahko izberete naslov, na katerega bo dostavljen račun. Ta možnost je zelo praktična, če izdelek kupujete kot darilo za rojstni dan.
Po zaključku predhodnega postopka kliknite na možnost "NAPREJ".
Če naročilo prevzamete osebno v eni od trgovin Links, se takoj prikažejo naslednje možnosti:
S klikom na možnost "NAPREJ" se odprejo možnosti plačila.
Izberete lahko plačilo z gotovino, kartico ali bančnim nakazilom.
Plačilo z gotovino se izvede ob prevzemu artikla (znesek do 1.659,00 €). Plačilo z bančnim nakazilom se izvede preko bank, pošt ali podobnih ustanov.
Gotovinsko plačilo se šteje za plačilo ob prevzemu paketa. Plačilo preko bank, pošt in podobnih ustanov se šteje za bančno nakazilo. Kartično plačilo se nanaša na kreditne kartice.
Če dvomite o plačilu s kartico, ima spletna trgovina Links pri vsakem artiklu izpisan varnostni certifikat. Plačevanje s kartico v spletni trgovini Links je popolnoma varno in ni nevarnosti odtekanja ali kraje podatkov.
Plačate lahko s karticami VISA, MASTERCARD, DINERS, MAESTRO in VISA Premium.
Ko izberete kartico, s katero boste plačevali, morate vnesti IME in PRIIMEK s kartice, številko kartice ter datum (mesec in leto) do katerega je kartica aktivna.
Po tem lahko izberete možnost "NASLEDNJI".
Če izberete možnost plačila z bančnim nakazilom ali gotovino, lahko takoj izberete možnost »NAPREJ«. Preusmerjeni boste na stran "POTRDITEV". Na tej strani še enkrat preverite, ali ste vnesli pravilne podatke.
Če opazite napake, lahko spremenite vsebino posameznega polja z izbiro možnosti "SPREMENI". Nato boste lahko spremenili napačno vnesene podatke.
Ko preverite pravilnost podatkov, izberite možnost "ZAKLJUČI", če želite zaključiti postopek in naročiti artikle, ali možnost "PREKLIC", če ste si premislili.
Po izbiri opcije "KONČAJ" se odpre okno s sporočilom "Prejeto. O statusu vašega spletnega naročila boste obveščeni po elektronski pošti."
Če želite, lahko naročilo natisnete.
Na vaš elektronski naslov bo poslano sporočilo z zadevo "Povezave-spletni račun", kar pomeni, da je bila vaša zahteva prejeta.
Ko Links dostavi vašo pošiljko, boste prejeli e-poštno sporočilo z zadevo "Links-Status naročila". V tem sporočilu boste prejeli informacijo, da je bila pošiljka poslana na naslov, ki ste ga navedli kot naslov za dostavo kupljenih artiklov.
Če prodajalec ne more dostaviti vseh rezerviranih/prednaročenih izdelkov, bo dobavil razpoložljive in o tem obvestil kupca po e-pošti ali telefonu, skupaj s podatki o dobavljivosti in predvidenem roku dostave preostalih izdelkov ter v primeru, da izdelkov ni mogoče dobaviti naknadno. Za izdelke, ki so bili kupljeni, a niso dobavljeni, se kupoprodajna pogodba samodejno prekine.
Prodajalec odgovarja za stvarne napake blaga v skladu z veljavnimi predpisi, zlasti Zakonom o obveznih odnosih Republike Hrvaške.
RAČUNALNIŠKE POVEZAVE
Računalnik Links velja za unikaten izdelek, komponent znotraj računalnika Links ni mogoče posebej oglaševati, ampak je treba oddati celoten računalnik. V primeru odstranitve povezav z garancijskih nalepk se storitev računalniške diagnostike in logistike zaračuna po veljavnem ceniku.
DOSTAVA
Vaše naročilo bo dostavljeno do vhoda stanovanjske stavbe. Če živite v večstanovanjski hiši, dostavljalec paketa ni dolžan nositi do zgornjega nadstropja, temveč samo do vhoda v stavbo. Čas dostave je običajno v 3-5 delovnih dneh. Strošek pošiljanja je 5,99 €.
Pošiljke so skrbno pakirane in dodatno zaščitene, da zmanjšajo možnost zloma. Vsaka pošiljka je ob odpremi in prejemu dokumentirana s fotografijo, da zagotovimo, da so naši zaposleni odgovorno in skrbno pakirali blago.
Če imate pošiljko za nas, jo zapakirajte in zavarujte tako, kot je bila zapakirana, ko ste jo prejeli od nas. Verjamemo, da dragim stvarem ni problem ravnati vestno in natančno. Številne stranke so prepoznale podjetje Links d.o.o. kot vestno in svojim načelom dosledno podjetje vse več kupcev naroča blago preko spleta in ga prevzame na domu.
PLAČILO
Kupec bo prodajalcu plačal naročene izdelke z morebitnimi stroški dostave s kreditno kartico, gotovino ob dostavi (Overseas/GLS) ali z bančnim nakazilom na spletni strani prodajalca preko Monri WebPay s karticami Diners, Visa, Visa Premium ali MasterCard. V primeru, da kupec naroči blago in ga noče prevzeti, ima prodajalec pravico od kupca zahtevati povračilo poštnih in manipulativnih stroškov.
OBVESTILO O ODDAJI PRITOŽBE POTROŠNIKA
V skladu s čl. 10. člena Zakona o varstvu potrošnikov (Ur. l. št. 19/22) potrošnike obveščamo, da lahko pisno pritožbo oddajo na:
1. po pošti - na naslov: Links d.o.o., služba za pomoč uporabnikom, Ljubljanska ulica 2A, 10431 Sveta Nedelja
2. na vaš elektronski naslov; podpora@links.hr
3. v našem prodajnem prostoru
Odgovornost za stvarne napake izdelkov
Za razmerja med potrošniki in trgovci v primeru stvarne napake na izdelku se v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (Ur. l. 19/22) uporabljajo določbe Zakona o obligacijskih razmerjih (Ur. l. 35/05, 41/08, 125/11, 78/15, 29/18, 126/21) o stvarni odgovornosti.
PRAVICA POTROŠNIKA DO ENOSTRANSKE ODSTOPA POGODBE, SKLENENE IZVEN POSLOVNIH PROSTOROV ALI NA DALJAVO
Pogodbo lahko brez navedbe razloga enostransko prekinete v roku 14 dni. Za uveljavljanje pravice do enostranske odpovedi te pogodbe nas morate o svoji odločitvi o enostranski odpovedi pogodbe obvestiti pred iztekom roka z nedvoumno izjavo, poslano po pošti, faksu ali elektronski pošti, v kateri navedete svoje ime in priimek, naslov, telefonsko številko, faks ali elektronski naslov ter uporabite obrazec za enostransko odpoved pogodbe. Rok za enostransko odpoved je 14 dni od dneva: (a) ko ste vi ali tretja oseba, ki jo določite vi, ki ni prevoznik, prevzeli blago, ki je predmet pogodbe - v primeru sklenitve kupoprodajne pogodbe; (b) ko ste vi ali tretja oseba, ki ste jo določili in ki ni prevoznik, dobili v posest zadnji kos ali zadnjo pošiljko blaga – v primeru pogodbe, ki se nanaša na več kosov blaga, ki se dostavijo ločeno, ali v primeru blaga, dostavljenega v več kosih ali več pošiljkah; (c) ko je prvi kos ali prva pošiljka blaga dostavljena vam ali tretji osebi, ki jo določite vi, ki ni prevoznik, če je bila dogovorjena redna dostava blaga v določenem časovnem obdobju. Vračilo lahko izdamo šele, ko nam je blago vrnjeno ali ko nam predložite dokazilo, da ste nam blago poslali nazaj. Blago mora biti poslano izključno s kurirsko službo na naslov Links d.o.o. 10431 Sveta Nedelja, Ljubljanska ulica 2A, brez nepotrebnega odlašanja, v vsakem primeru pa najkasneje v 14 dneh od dneva, ko ste nam sporočili svojo odločitev o enostranski prekinitvi pogodbe. Neposredne stroške vračila blaga morate kriti sami. Nimate pravice do enostranske prekinitve pogodbe po tem razdelku, če:
1. je bila pogodba o storitvi v celoti izpolnjena s strani prodajalca, izpolnitev pa se je začela z izrecnim predhodnim soglasjem kupca in z njegovo potrditvijo, da je seznanjen z dejstvom, da bo izgubil pravico do enostranske prekinitve pogodbe, če bo storitev v celoti izpolnjena.
2. predmet pogodbe je blago ali storitev, katere cena je odvisna od sprememb na finančnem trgu, na katere prodajalec ne more vplivati in do katerih lahko pride v času trajanja kupčeve pravice do enostranske odpovedi pogodbe.
3. predmet pogodbe je blago, ki je izdelano po specifikaciji kupca oziroma je jasno prilagojeno kupcu
4. je predmet pogodbe pokvarljivo blago ali blago, ki mu hitro poteče rok uporabe
5. predmet pogodbe je zapečateno blago, ki zaradi zdravstvenih ali higienskih razlogov ni primerno za vračilo, če je bilo po dostavi odpečateno.
6. predmet pogodbe je blago, ki je zaradi svoje narave po dobavi neločljivo pomešano z drugimi stvarmi
7. je kupec posebej zahteval obisk prodajalca zaradi izvedbe nujnih popravil ali vzdrževalnih del, pod pogojem, da v primeru, da ob takem obisku prodajalec poleg storitev, ki jih kupec izrecno zahteva, opravi še druge storitve ali dobavi drugo blago, kot je potrebno za izvedbo nujnih popravil ali vzdrževalnih del, ima kupec pravico enostransko odstopiti od pogodbe v zvezi s temi dodatnimi storitvami ali blagom.
8. predmet pogodbe je dobava zapečatenih avdio ali video posnetkov ali računalniških programov, ki so bili po dobavi odpečateni.
9. predmet pogodbe je dobava časopisov, periodičnih publikacij ali revij, razen naročniških pogodb za te publikacije.
10. pogodba, sklenjena na javni dražbi
11. predmet pogodbe je dobava digitalnih vsebin, ki niso dostavljene na fizičnem mediju, če se je izpolnjevanje pogodbe začelo z izrecnim predhodnim soglasjem potrošnika in z njegovo potrditvijo, da je seznanjen z dejstvom, da bo s tem izgubil pravico do enostranske odpovedi pogodbe.
SPLOŠNI GARANCIJSKI POGOJI
Podjetje Links d.o.o. se zavezuje, da bo blago dostavil s popolno dokumentacijo in pripadajočo embalažo, t.j. popoln, kot ga je dobavil distributer. Seveda se glede na trenutno stanje tehnologije obe strani zavedata, da ni mogoče zagotoviti 100% pravilnosti komponent, tako strojne kot programske, ter medsebojne kompatibilnosti vseh komponent, ki so ponujene v ceniku.
Pri uveljavljanju pravice do garancije je potrebno okvarjenemu sestavnemu delu priložiti vse potrebne pripomočke, ki so bili ob nakupu priloženi blagu, kot dodatna oprema (kabli, i/o shield ipd. in ostali dodatki, ki so priloženi kupljenemu blagu) ter kopijo računa, ki potrjuje nakup. Poleg tega je potrebno podati natančen opis napake zaradi lažjega pregleda samega izdelka.
Napake, ki jih prijavi servis Links d.o.o., serijska številka, številka modela in proizvajalec se vpišejo v za to predviden obrazec, ki ga je servis Links d.o.o.
Za pravilno in varno delovanje naprave je kupec dolžan izvajati pravočasne posodobitve in prodajalec ne odgovarja za okvare, ki bi nastale izključno zaradi nenamestitve posodobitev. Za pomoč pri tem nas kontaktirajte.
Zamenjava delov pred preverjanjem pravilnosti navedenih okvar ni možna, razen če je v ceniku za navedeno skupino artiklov navedeno drugače (npr. v primeru reklamacije se artikel zamenja 1 za 1 v garancijskem roku). Reklamacije poslane s paketno dostavo morajo biti ustrezno zapakirane v kartonsko embalažo. Vseh reklamacij, ki so neustrezno pakirane ali imajo med transportom vidne mehanske poškodbe, Links d.o.o. ne sprejema. bodo že vrnjene pošiljatelju na njegove stroške. V kolikor z izdelkom ne ravnate kot lastnik in z njim niste zadovoljni, ga je možno vrniti ali zamenjati v roku 8 dni po postopku, ki je za to predviden. Iz vračila so izključeni vsi izdelki, ki jih ni mogoče obravnavati, kot da niste njihov lastnik, kot so (tiskalniki, monitorji, računalniški programi (programska oprema), namizni in prenosni računalniki, tablični računalniki, mobilni telefoni in pametni telefoni, LCD/LED/plazma televizorji, knjige, izbor rabljenega blaga, izdelki, ki jih ni mogoče povrniti v prvotno stanje in izdelki, ki se jim je od dneva nakupa bistveno spremenila cena). Pravilnost monitorja se preverja po ISO standardu, glede na to, da ima vsak model določena odstopanja. Prejeta darila v Links d.o.o. nimajo garancije.
Garancija ne pokriva okvar, poškodb in okvar, ki so nastale zaradi nestrokovnega in nestrokovnega ravnanja. Med nepravilno ravnanje sodijo tudi okvare, kot so priklop naprave na vire energije, ki niso predpisani v navodilih za uporabo, ter uporaba naprave v nepredvidenih pogojih in prostorih. Prav tako kupec izgubi pravico do uveljavljanja garancije v primeru nepooblaščenega popravila naprave ali popravila s strani nepooblaščene tretje osebe. Za računalnike, izdelane po meri, nudimo strankam brezplačno storitev računalniške diagnostike v roku 1 leta od datuma nakupa. Ta storitev se lahko zaračuna, če je računalnik poškodoval ali odstranil nalepke Links. Podjetje Links d.o.o. ne odgovarja za podatke na računalniku, HDD napravi ali kateri koli napravi za shranjevanje podatkov. V primeru, da je blago opremljeno z garancijskim listom pooblaščenega servisa, se kupcu priporoča, da blago preda pooblaščenemu servisu za poravnavo garancije. To je hitrejši in učinkovitejši način reševanja garancije, glede na to, da Links d.o.o. posreduje le pooblaščenim servisom. Podjetje Links d.o.o. bo prejel vse blago, vendar je zelo verjetno, da bo v primeru predaje blaga na pooblaščeni servis reklamacijo rešil v krajšem roku. Pri nakupu tiskalnika in neuporabi originalnih črnil, ki jih predpisuje proizvajalec, t.j. Uporaba nadomestnih črnil bo razveljavila garancijo tiskalnika.
V primeru nepopolne vloge za garancijo ali artikla, prijavljenega v garancijo, ki ni bil kupljen v prostorih Links d.o.o., servis Links d.o.o zaračuna delovne ure, porabljene za reševanje naročila stranke po veljavnem ceniku storitev. Cenik storitve Links si lahko ogledate na naši spletni strani ali pa ga naročite pri naši prodajno-servisni službi. V primeru, da gre za celoten računalnik kupljen pri Links d.o.o., je podjetje dolžno locirati in odpraviti vse okvare v zvezi z njim. V primeru nakupa komponent za sestavo računalnika ali samo nekaterih artiklov, Links d.o.o. Od njega se zahteva le preverjanje pravilnosti komponent. Medsebojna združljivost komponent ni zagotovljena, če niso bile vse kupljene in sestavljene v podjetju Links d.o.o.
V primeru, da so bile vse komponente kupljene in sestavljene pri podjetju Links d.o.o. , in pride do določenih nekompatibilnosti, Links d.o.o. bo v dogovoru s stranko našel rešitev za nastalo situacijo. Podjetje Links d.o.o. se zavezuje, da bo garancija za blago kupljeno v trgovinah Links d.o.o rešiti v razumnem roku s popravilom ali zamenjavo izdelka z izdelkom enakih ali boljših lastnosti, ki so bistvene in ustrezne za to vrsto izdelka. V primeru zamenjave izdelka prejme kupec z novim izdelkom tudi novo garancijo.
Links servisne storitve zaračunava izključno na željo stranke in za vse artikle in računalnike, ki nimajo garancije pri Links d.o.o.
Pravice iz garancije ne vplivajo na pravice kupca iz naslova odgovornosti za stvarne napake in druge pravice kupca, ki izhajajo iz pozitivnih zakonskih predpisov v Republiki Hrvaški.
Za izdelke, ki jih kupci ne prevzamejo, Links d.o.o. ustreza 30 dni. Po 30 dneh Links d.o.o. si pridržuje pravico do zaračunavanja ležarine v višini 1,33 € + DDV na dan skladiščenja neprevzetega izdelka. Po preteku 60 dni izdelek postane last podjetja Links d.o.o.
Podjetje Links d.o.o. oddajte ta garancijski obrazec z vsakim računom, tj. Garancijska navodila s podpisom na računu kupca soglašajo s pogoji nakupa pri Links d.o.o.
Garancija ne velja, če je okvara ali poškodba nastala zaradi:
- prevoz po dostavi
- neustrezna namestitev in/ali nestrokovno ravnanje
- nevzdrževanje naprave po navodilih proizvajalca
- neprimerno delovno okolje
- okvara električnih napeljav, prenapetost ali električni udar, višja sila (potres, poplava, udar strele)
- zaradi dotrajanosti samega artikla (vidne poškodbe zaradi morebitnih udarcev, padcev ipd.)
- če so bile z artikla odstranjene nalepke (serijska številka, navodila za montažo, navodila za uporabo itd.)
- če Links d.o.o. ugotovi, da je bil artikel uporabljen preko svojih zmožnosti, tj. da je bil OVERKLOKIRAN
- če so bile na artiklu narejene spremembe, to je na izdelku nameščene nadomestne komponente in se je spremenil njegov izgled
- namestitev ali montažo komponente s strani nepooblaščene osebe
- komponente nimajo priloženih navodil v hrvaškem jeziku, saj so namenjene izključno za montažo s strani pooblaščene in strokovne osebe
- priključitev tablice na USB HUB brez ločenega napajanja (to povzroči pregorevanje USB vmesnika tablice)
GARANCIJA VELJA SAMO OB KUPLJENEMU BLAGU PREJET GARANCIJSKI LIST. PRIPOROČAMO VAM, DA IZDELKU ODDANEMU V REKLAMACIJO PRILOŽITE TUDI RAČUN.
SEZNAM POOBLAŠČENIH SERVISEV
V deklaraciji ali znotraj vsakega izdelka so navedeni podatki o uvozniku in pooblaščenem servisu.
IZVENSODNO REŠEVANJE POTROŠNIŠKIH SPOROV
V primeru spora med kupcem in prodajalcem je možna pritožba na Častno razsodišče Hrvaške gospodarske zbornice, Častno razsodišče Hrvaške obrtne zbornice ali predlog za mediacijo pri mediacijskih centrih.
Postopek pred častnimi sodišči se vodi v skladu s Pravilnikom o častnem sodišču pri Hrvaški gospodarski zbornici in Pravilnikom o častnem sodišču pri Hrvaški obrtni zbornici, ki določata, da so člani svetov teh sodišč poleg neodvisnih pravnih strokovnjakov in predstavnikov trgovcev tudi zastopniki potrošnikov.
Mediacija v mediacijskih centrih se izvaja v skladu z določili Zakona o mediaciji in v skladu s Pravilnikom o mediaciji mediacijskega centra.
Hrvaška gospodarska zbornica in Hrvaška obrtna zbornica bosta s soglasjem ministra, pristojnega za varstvo potrošnikov, odločali o stroških v postopkih pred Častnim sodiščem Hrvaške gospodarske zbornice in Častnim sodiščem Hrvaške obrtne zbornice.
Garancijske pravice ne vplivajo na druge pravice, ki jih ima kupec iz drugih pravnih podlag.
TRAJANJE POGODBE
Pogodba, ki jo sklene potrošnik o nakupu in prodaji izdelkov in storitev, je enkratna pogodba, ki je zaključena z dobavo blaga ali storitvijo s strani trgovca in plačilom s strani potrošnika, razen če je razdrta. Ti Splošni pogoji poslovanja so sestavni del sklenjene pogodbe med potrošnikom in trgovcem.
POTRDITEV PREJŠNJEGA OBVESTILA
S sprejemom teh splošnih pogojev prodaje in garancije potrjujete, da ste prejeli predhodno obvestilo.
REŠEVANJE SPOROV
Platforma Evropske komisije za spletno reševanje sporov omogoča reševanje sporov v zvezi z nakupi, tako doma kot v tujini.
Dostop do platforme: spletno reševanje sporov
Trgovec trenutno ne sodeluje v ustreznih postopkih spletnega reševanja potrošniških sporov.
Uživajte v nakupovanju od doma.
Vaše povezave
Pogoji veljajo od 1. januarja 2023.