Links www.links.hr
Iskanje
Filters
Close

Naročanje preko spleta

NAROČANJE IN NAKUP V LINKS WEBSHOPU.

 

 

POGOJI NAKUPA

Ti pogoji prodaje definirajo proces naročanja, plačila, dostave, povračila in reklamacije blaga, ponujenega na naši spletni strani.

-Dobavitelj (Prodajalec) je iLinks d.o.o. (Grška ulica 13, 1000 Ljubljana), Davčna številka: 24656348, e-mail: info@links.eu, IBAN SI56 1010 0005 6332 357 (Banka Intesa Sanpaolo d.d.))

-Kupec (potrošnik) blaga je obiskovalec Webshopa, ki izbere vsaj en izdelek, ga vrže v košarico, plača s kreditno kartico, virmanom (položnico) v banki ali po povzetju, in pošlje naročilo prodajalcu.

-Izražene cene so maloprodajne z DDV.

-Valuta je Euro (€).

 

NAROČANJE

Izdelki se naročajo tako, da ustvarite spletno naročilo (z dodajanjem v "košarico") na straneh Webshopa.

Zraven vsakega artikla obstaja opcija "DODAJ V KOŠARICO".

Ko želeni artikel dodate v košarico, se bo odprlo okno, kjer boste lahko izbrali količino artiklov.

Če ste v košarico dodali napačen artikel, obstaja opcija "IZBRIŠI", s katero lahko artikel odstranite iz košarice.

V istem oknu obstaja tudi opcija "NATISNI KOŠARICO". Če imate tiskalnik, ki je priključen na računalnik, lahko košarico z artikli in njihovim statusom takoj natisnete.

V oknu obstaja tudi opcija "POŠLJI PRIJATELJU". Preko te opcije lahko izbranim osebam pošljete vsebino vaše košarice.

Lahko izberete opcijo "NADALJUJ NAKUP" in nadaljujete s pregledavanjem Webshopa. V košarico lahko dodate nove artikle po postopku, ki je enak tistemu, s katerim ste izbrali prvi artikel.

Ko ste vse artikle, ki jih želite kupiti, dodali v svojo košarico, jo lahko pregledate s pritiskom na opcijo "MOJA KOŠARICA", ki se nahaja v zgornjem desnem kotu Links Webshopa. Če ste izbrali vse, kar potrebujete, kliknite na opcijo "KONČAJ NAROČILO".

Če se ob prihodu na stran niste prijavili, se bo odprla stran za prijavo v Webshop.

Če ste novi kupec, sledite postopku za prijavo na Links Webshop. Če ste že nakupovali pri nas, v predvideni prostor vpišite vaš e-mail in geslo.

Po vpisu podatkov, potrebnih za prijavo, potrdite svojo prijavo s klikom na opcijo "PRIJAVI ME".

Po prijavi se bo odprlo okno "NAČINI DOSTAVE". Tu lahko izberete, ali želite blago osebno dvigniti v naši trgovini ali želite dostavo s kurirsko službo. Po izbiri načina dostave pritisnite opcijo "NAPREJ".

Če ste izbrali način dostave s kurirsko službo, se vam bo odprlo okno z vašimi podatki.

Če je pošiljko treba dostaviti na naslov, določen v uporabniških podatkih, pritisnite opcijo "DOSTAVI NA TA NASLOV." Če želite, da se pošiljka pošlje na drug naslov, izberite opcijo "DODAJ NOV NASLOV". Ko dodate novi naslov, boste lahko izbrali naslov, na katerega bo pošiljka poslana.

Če želite, da se pošiljka pošlje na naslov, ki ni vaš naslov bivanja, se vam bo odprlo "NASLOV DOSTAVE RAČUNA". V tem oknu lahko izberete naslov, na katerega bo dostavljen račun. Ta opcija je zelo praktična, če artikel kupujete kot darilo za rojstni dan.

Ko končate z dozdajšnjim postopkom, kliknite na opcijo "NAPREJ".

Če boste naročilo dvignili sami v eni od Links trgovin, se bodo takoj pojavile naslednje opcije:

Ko kliknete na opcijo "NAPREJ" , se vam bodo odprle možnosti plačila.

Lahko izberete plačilo z gotovino, s kartico ali z virmanom.

Gotovinsko plačilo se opravi pri prevzemu artiklov. Plačilo z virmanom poteka preko bank, pošte ali podobnih institucij.

Gotovinsko plačilo je plačilo pri prevzemu paketov. Plačilo z virmanom je plačilo prek bank, pošte ter podobnih institucij. Plačilo s kartico se nanaša na kreditne kartice.

Če imate pomisleke glede plačila s kartico, ima Links webshop varnostno spričevalo, ki je prikazano ob vsakem artiklu. Plačevanje s kartico v Links Webshopu je popolnoma varno in ne obstaja nobena nevarnost uhajanja ali kraje podatkov.

Lahko plačate z VISA, MASTERCARD, DINERS in MAESTRO karticami.

Ko izberete kartico, s katero boste plačali, je treba vpisati IME in PRIIMEK s kartice, številko kartice in datum (mesec in leto), do katerega je kartica aktivna.

Potem lahko izberete opcijo "NAPREJ".

Če izberete opcijo plačila z virmanom ali gotovino, lahko takoj izberete opcijo "NAPREJ". Preusmerjeni boste na stran "POTRDILO". Na tej strani obvezno dobro preverite, ali ste vnesli točne informacije.

Če opazite napako, lahko vsebino vsakega polja spremenite z izbiro opcije "SPREMENI". Potem boste lahko spremenili napačno vnesene podatke.

Ko preverite točnost podatkov, izberite opcijo "POTRDI", če želite dokončati postopek in naročiti artikle, ali opcijo "NAZAJ", če ste si premislili.

Ko izberete opcijo "POTRDI", se bo odprlo okno s sporočilom "Vaše naročilo je sprejeto. O statusu vašega naročila boste obveščeni po e-mailu."

Če želite, lahko naročilo natisnete.

Pogodba je sklenjena, ko plačate račun. Račun vam pošljemo preko e-sporočila, hrani se tudi na sedežu podjetja in vam ga na vašo pisno zahtevo lahko kadar koli pošljemo.

Na vaš e-mail naslov bo prišlo sporočilo z zadevo "Links – potrditev vašega naročila", kar pomeni, da je vaše naročilo sprejeto.

Ko Links izroči vašo pošiljko, boste na e-mail dobili sporočilo z zadevo "Links – status vašega naročila". V tem sporočilu boste dobili informacijo, da je pošiljka krenila na naslov, ki ste ga navedli kot naslov za dostavo kupljenih predmetov.

Če prodajalec ne more izročiti vseh naročenih izdelkov, bo izročil tiste, ki so na voljo, in o tem obvestil kupca po e-mailu ali telefonu, skupaj z informacijo o razpoložljivosti in predvidenem roku za izročitev preostalih izdelkov. Če izdelkov ni mogoče naknadno izročiti, se za neizročene izdelke kupoprodajna pogodba avtomatsko prekine.

DOSTAVA

Naročene izdelke vam dostavimo v roku 1-3 delovnih dni. Včasih se, kljub skrbi, da so vsi podatki v sistemu ažurni, zgodi, da izdelka, ki bi moral biti na zalogi, fizično ni več. Če izdelki niso na zalogi, vas o tem obvestimo v roku enega delovnega dne in se dogovorimo, kako z naročilom.

Pridržujemo si pravico do zaračunavanja stroškov dostave, ki znašajo 5,00 EUR na celoten znesek naročila, če skupna vrednost prodanih izdelkov ne presega 150,00 EUR.

Dostavo vrši kurirska služba GLS ali Pošta Slovenije. Naročeno blago se dostavlja do vhoda v stanovanjski objekt.


GLS storitev FlexDeliveryService

Če je le mogoče, vam pošiljko pošljemo z GLS storitvijo FlexDeliveryService.

Takoj, ko je naročeno blago pripravljeno na odpremo, prejemniki dobijo e-poštno ali SMS sporočilo z informacijami o bližnji dostavi paketov GLS. Sporočilo vsebuje vse pomembne podatke o paketu, številko pisarne za podporo uporabnikom in neposredno povezavo do spletne aplikacije FlexDelivery.

To spletno orodje prejemnikom omogoča izbiro med različnimi možnostmi dostave (na voljo pred pričetkom dostave in po prvem neuspelem poskusu dostave):
- dostava na isti naslov vendar na drug datum,
- dostava na novi naslov,
- dostava v GLS Paketno trgovino,
- dostava v GLS Paketomat,
- osebni prevzem v GLS depo-jih,
- pooblastilo za dostavo paketa brez podpisa in
- zavrnitev dostave.
V primeru dostave s kurirsko službo GLS je ena od možnosti, da paket preusmerite na Petrol (eden od partnerjev, kjer lahko GLS za vas pusti paket). Petrol vam dodatno zaračuna storitev vročanja paketa kupcu (0,45 €) in storitev obdelave odkupnine (1,50 €). Za vročitev paketa brez odkupnine plačate na Petrolu 0,45 €, za vročitev paketa z odkupnino pa 1,50 €. Znesek velja za vsak posamezni vročeni paket.

GLS na jutro dneva dostave prejemniku pošlje drugo e-poštno ali SMS sporočilo, ki vsebuje triurni okvirni čas dostave. Sporočilo vsebuje tudi telefonsko številko dostavljalca in pisarne za podporo uporabnikom. V tem času spletne aplikacije FlexDelivery ni mogoče več uporabiti. Če prvi poskus dostave ni uspešen, GLS prejemniku samodejno pošlje tretje e-poštno ali SMS sporočilo. Zdaj je mogoče v spletni aplikaciji FlexDelivery znova izbirati med možnostmi dostave za drugi poskus dostave.

GLS po navadi dvakrat poskusi dostaviti paket. Če je pošiljatelj naročil storitev FlexDelivery, bo GLS po potrebi izvedel še tretji poskus dostave. GLS bo v tem primeru prejemnika o bližnji dostavi znova obvestil prek e-pošte ali SMS sporočila.
Oddelek za podporo uporabnikom je dosegljiv:
• • na telefonu na 01/500-11-90
• • na elektronskih naslovih narocila@gls-slovenia.com in info@gls-slovenia.com.

Vse informacije, v zvezi s statusi paketov, so na voljo drugi dan po oddaji paketov na spletni strani www.gls-slovenia.com, v meniju Sledenje, kamor se vnese številko paketa.
GLS Slovenija ima poseben oddelek znotraj oddelka za pomoč uporabnikom, ki je namenjen naslovnikom paketov in deluje vsak delavnik med 7:30 in 19:00 uro.

 

STORITEV POŠTE SLOVENIJA

»Moja dostava – moja izbira« lahko v zadnjem trenutku spremenite lokacijo in datum dostave paketa, ko je ta že na poti k vam. S SMS sporočilom ali z elektronskim sporočilom boste prejeli povezavo do spletne aplikacije, kjer boste lahko izbirali med različnimi možnostmi dostave.

Kako Izbrati želeno možnost dostave?

Ob zaključku spletnega naročila lahko pri izboru načina dostave izberete vam najljubši način prevzema. Izbirate lahko med naslednjimi možnostmi:

•           Dostava v PS Paketomat (24 PS Paketomatov po SLO).

•           Dostava v paketnik Direct4.me.

•           Dostava na dogovorjeno mesto (terasa/balkon, garaža, lopa, pred vhodom …).

•           Dostava na bencinski servis (110 BS Petrol ali 41 BS MOL Slovenija).

•           Dostava na drug naslov – kateri koli naslov v RS.

•           Dostava na izbran datum (na voljo trije različni datumi).

•           Prevzem na pošti.

PAKETOMAT

Za prevzem paketa na PS Paketomatu vam skladno s pogoji Pošte Slovenije zaračunavamo odkupnino brez naloga – ODK BN (0,83 €). Paket lahko po prejemu obvestila o dostavi v PS Paketomatu prevzamete v 72 urah. Če paketa ne boste utegnili prevzeti, vas bo ta počakal na najbližji pošti še pet dni.

Seznam Paketomatov za prevzem paketov 

 PETROL

Petrol je s 1. aprilom 2019 začel zaračunavati nadomestilo za izročitev paketov in dodatno nadomestilo za odkupno poslovanje na prodajnih mestih BS Petrol v skladu s svojim cenikom.

Nadomestilo za izročitev paketov (0,45 EUR) in nadomestilo za odkupno poslovanje (1,05 EUR) vam bodo ob prevzemu paketa zaračunali na izbranem BS Petrol. Paket vas bo čakal na Petrolu 8 dni. 

Seznam Petrolovih bencinskih servisov za prevzem paketov 

 MOL

Odslej lahko na 41 izbranih bencinskih servisih MOL Slovenija prevzemate svoje pakete. Pri spletnem nakupu ob vnosu želenega naslova dostave izberite enega od BS MOL Slovenija. 

Seznam bencinskih servisov MOL za prevzem paketa 

 PAKETNIKI

Pri spletnem nakupu ob vnosu želenega naslova dostave izberite enega od Paketnikov. 

Seznam Paketnikov za prevzem paketa.

  

Glede dodatnih informacij vašega naročila sledite pošiljki/paketu na Sledenje pošiljk (posta.si). Za pomoč uporabnikom glede dostave vam je na voljo kontaktni center Pošte Slovenije na  e-naslovu: info@posta.si ali telefonski številki 080 14 00

Delovni čas

pon - pet: 7.00 do 19.00

sobota: 8.00 do 13.00

nedelja in prazniki: zaprto

 

PLAČILO

Naročene izdelke s stroški dostave (če ti obstajajo) bo kupec plačal prodajalcu s kreditnimi karticami, po povzetju pri dostavi blaga ali z virmanom na spletni strani prodajalca preko SIX SaferPay z Diners, Visa ali MasterCard karticami. V primeru, da kupec naroči blago in pošiljko zavrne, ima prodajalec pravico iskati od kupca nadomestilo poštnih in lastnih manipulativnih stroškov.

  

PRITOŽBE POTROŠNIKOV

Vaše pritožbe kot tudi pohvale, predloge in vprašanja lahko napotite: po pošti na naslov iLinks d.o.o., oddelek za podporo strankam, Šmartinska cesta 152, 1000 Ljubljana; na e-mail: reklamacije@links.eu ali jih predate v našem prodajnem prostoru.

 

PRAVICA DO ENOSTRANSKE PREKINITVE POGODBE, SKLENJENE ZUNAJ POSLOVNIH PROSTOROV ALI SKLENJENE NA DALJAVO

 

Pogodbo lahko enostransko prekinete v roku 14 dni brez navedbe razlogov. Da bi lahko uveljavljali pravico do enostranske prekinitve te pogodbe, nas morate o svoji odločitvi glede enostranske prekinitve pogodbe obvestiti pred iztekom roka in to z nedvoumno izjavo, poslano po pošti, faksu ali elektronski pošti, v kateri boste navedli vaše ime in priimek, naslov, telefonsko številko, faks ali e-mail naslov ter z obrazcem za enostransko prekinitev pogodbe

Rok za enostransko prekinitev je 14 dni od dneva:

(a) ko je vam ali tretji osebi, ki ste jo vi določili in ta ni prevoznik, blago, ki je predmet pogodbe, predano v posest – v primeru sklenitve kupoprodajne pogodbe;

(b) ko je vam ali tretji osebi, ki ste jo vi določili in ta ni prevoznik, predan v posest zadnji kos ali zadnja pošiljka blaga – v primeru sklenitve pogodbe, ki se nanaša na več kosov blaga, ki morajo biti izročeni ločeno oziroma če gre za blago, ki se dostavlja v več kosih ali več pošiljkah; 

(c) ko je vam ali tretji osebi, ki ste jo vi določili in ta ni prevoznik, predan v posest prvi kos ali prva pošiljka blaga – če je dogovorjena redna dostava blaga skozi določeno časovno obdobje. 

Povračilo denarja lahko izvedemo šele, ko nam je blago vrnjeno, ali po tem, ko nam dostavite dokazilo, da ste nam blago poslali nazaj. Vračilo plačil mora podjetje opraviti takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v 14 dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe. Blago vrnete tako, da nam ga osebno predate ali s kurirsko službo brez nepotrebnega odlašanja, a v vsakem primeru najpozneje v roku 30 dni od dneva, ko ste nam poslali vašo odločitev o enostranski prekinitvi pogodbe. Neposredne stroške povračila blaga morate plačati sami. Odgovorni ste za vsako zmanjšanje vrednosti blaga, ki je rezultat ravnanja z blagom, razen ravnanja, ki je bilo potrebno za določanje narave, značilnosti in funkcionalnosti blaga.

Nimate pravice do enostranske prekinitve pogodbe iz tega odseka, če je:

1. pogodbo o storitvah prodajalec v celoti izpolnil in jo je začel izpolnjevati z izrecnim predhodnim soglasjem kupca ter z njegovo potrditvijo, da je seznanjen z dejstvom, da bo izgubil pravico do enostranske prekinitve pogodbe, če bo storitev popolnoma izpolnjena;

2. predmet pogodbe blago ali storitev, katerih cena je odvisna od sprememb na finančnem trgu, ki so izven prodajalčevega vpliva in se lahko pojavijo v času trajanja pravice kupca do enostranske prekinitve pogodbe;

3. predmet pogodbe blago, ki je narejeno po naročilu kupca ali ki je jasno prilagojeno kupcu;

4. predmet pogodbe lahko pokvarljivo blago ali blago kratkega roka veljavnosti;

5. predmet pogodbe zapečateno blago, ki zaradi zdravstvenih ali higienskih razlogov ni primerno za vrnitev, če je bilo odpečateno po dostavi;

6. predmet pogodbe blago, ki je zaradi svoje narave po dostavi neločljivo povezan z drugimi stvarmi;

7. kupec posebej zahteval obisk prodajalca zaradi opravljanja nujnih popravil ali vzdrževalnih del in je med tem obiskom poleg tistih uslug, ki jih je kupec izrecno zahteval, prodajalec ponudil tudi nekatere druge storitve oziroma mu ta poleg blaga, ki je nujno za opravljanje popravil ali vzdrževalnih del, izroči tudi drugo blago, potem ima kupec pravico do enostranske prekinitve pogodbe v zvezi s temi dodatnimi uslugami ali s tem blagom;

8. predmet pogodbe izročitev zapečatenih avdioposnetkov ali videoposnetkov oziroma računalniških programov, ki so bili odpečateni po dostavi;

9. predmet pogodbe dostava časopisa, periodičnega tiska ali revij, z izjemo naročniških pogodb za take publikacije;

10. pogodba sklenjena na javni dražbi;

11. predmet pogodbe izročitev digitalne vsebine, ki ni izročena na fizičnem mediju, če je izpolnitev pogodbe začela z izrecno predhodno privolitev potrošnika ter z njegovo privolitvijo, da je seznanjen z dejstvom, da bo s tem izgubil pravico do enostranske prekinitve pogodbe

 

SPLOŠNI GARANCIJSKI POGOJI 

iLinks d.o.o. se obvezuje, da bo dostavil blago s kompletno dokumentacijo in pripadajočo embalažo oz. kompletno, kot je dobavljena od distributerja.

Obe strani se zavedata, da zaradi sedanjega stanja tehnologije ni mogoče zagotoviti 100% izpravnosti komponent, tako za hardversko kot tudi softversko, ter medsebojne kompatibilnosti vseh komponent, ponujenih v ceniku.

Pri uveljavljanju pravice na garancijo je treba k nepravilni komponenti priložiti ves potreben pribor, ki ga poleg blaga dobite pri nakupu (kabli in/ali shield ipd. in ostali pribor, ki pride s kupljenim blagom) ter kopijo računa, s katero potrjujete nakup. K temu je treba priložiti podroben opis okvare zaradi olajšanega preverjanja samega izdelka.

Nepravilnosti s strani servisa iLinks d.o.o., opis okvare, serijska številka kot tudi število in vrsta modela ter proizvajalec se vnašajo v za to predvideni obrazec, ki ga je dolžan priskrbeti servis iLinks d.o.o. Zamenjava delov pred preverjanjem izpravnosti oz. navedenih pomanjkljivosti ni mogoča, če v ceniku za navedeno skupino artiklov ni drugače navedeno (npr. pri reklamaciji se artikel v garancijskem roku zamenja 1 za 1 ). Reklamacije, poslane s paketno distribucijo, morajo biti ustrezno zapakirane v kartonsko embalažo. Vse neustrezno zapakirane reklamacije ali tiste, pri katerih je prišlo do vidnih mehanskih poškodb pri transportu, ne bodo sprejete s strani iLinks d.o.o., ampak bodo vrnjene pošiljatelju na njegove stroške. Če za določen proizvod niste obravnavani kot lastnik ter z njim niste zadovoljni, ga je mogoče vrniti ali zamenjati v roku 8 dni ob upoštevanju procedure, predvidene v teh postopkih. V to niso všteti izdelki, za katere se ni mogoče izreči, da ste njihov lastnik, in to so tiskalniki, monitorji, računalniški programi (software), namizni in prenosni računalniki, tablični računalniki, mobiteli in smartphone naprave, TV naprave LCD/LED/Plasma, knjige, asortima rabljenega blaga, izdelki, ki jih ni mogoče vrniti v prvotno stanje, ter izdelki, ki so od dneva nakupa bistveno spremenili ceno). Podarjeni artikli, pridobljeni v iLinks d.o.o., nimajo garancije. Izpravnost monitorja se meri po ISO standardu ob upoštevanju tega, da ima vsak model določena odstopanja.

Garancija ne vključuje pomanjkljivosti, poškodb in okvar, ki so nastale zaradi nestrokovnega in nepravilnega ravnanja. V nepravilno ravnanje so vključeni tudi uporabniške napakei, kot je povezava naprave do virov energije, ki niso predpisani v navodilih za uporabo, ter uporabo naprave v nepredvidenih pogojih in prostorih. Pravico do garancije kupec izgubi tudi v primeru nepooblaščenega popravila naprave kot tudi popravila s strani tretje nepooblaščene osebe. Za računalnike, narejene po naročilu, strankam nudimo brezplačno storitev diagnostike računalnika v roku 1 leta od dneva nakupa. Navedena storitev se lahko zaračuna v primeru, ko ima računalnik poškodovane ali odstranjene Links nalepke. iLinks d.o.o. ne odgovarja za informacije na računalniku, HDD napravi ali na kateri koli napravi, ki se uporablja za shranjevanje podatkov. Če ima blago garancijski list pooblaščenega servisa, se kupcu priporoča, da za reševanje garancije blago izroči pooblaščenemu servisu. To je hitrejši in učinkovitejši način reševanja garancije, saj iLinks d.o.o. artikle samo preda pooblaščenim servisom. iLinks d.o.o. bo sprejel vse blago, vendar je verjetno, da se bo reklamacija rešila v krajšem času, če jo predate pooblaščenemu servisu.

Pri nakupu tiskalnika, kadar za le-tega ne uporabljate originalnega črnila, ki ga je predpisal proizvajalec, oz. se zanj uporablja nadomestno črnilo, garancija tiskalnika preneha veljati.

V primeru nepopolnega garancijskega zahtevka ali prijave artikla, ki ni kupljen v prostorih iLinks d.o.o., bo servis iLinks d.o.o. po veljavnem ceniku zaračunal delovne ure, porabljene za reševanje danega naloga. Cenik servisnih storitev lahko najdete na naši spletni strani ali ga poiščete v naši prodajalni in servisu. V primeru, da gre za celoten računalnik, kupljen pri iLinks d.o.o., je podjetje dolžno locirati in odpraviti vse okvare na računalniku. V primeru, ko so kupljene samo komponente za sestavljanje računalnika ali samo nekateri artikli, je iLinks d.o.o. dolžan preveriti samo pravilnost komponent. Medsebojna kompatibilnost komponent ni predmet garancije, kadar niso vse komponente kupljene in sestavljene v prostorih iLinks d.o.o.

V primeru, da so vse komponente kupljene in sestavljene v iLinks d.o.o., a pride do nekaterih nekompatibilnosti, bo podjetje v dogovoru s kupcem našlo rešitev za nastalo situacijo. iLinks d.o.o. se obvezuje, da bo garancijo za blago, kupljeno v trgovinah Links, rešilo v primernem roku na način, da bo izdelek ali popravljen ali zamenjan z izdelkom enakih ali boljših karakteristik, ki so pomembne in relevantne za to vrsto izdelka. Če pride do zamenjave izdelka, kupec z novim izdelkom dobi tudi novo garancijo.

 

Links servisne storitve zaračuna samo na zahtevo stranke ter za artikle in naprave, ki nimajo garancije pri iLinks d.o.o.

 

Garancijske pravice ne vplivajo na druge pravice, ki pripadajo kupcu v skladu z drugimi pravnimi akti.

 

Za izdelke, ki jih kupci ne dvignejo, iLinks d.o.o. odgovarja 30 dni. Po 30 dneh si iLinks d.o.o. pridržuje pravico zaračunati skladiščnino v višini 1€ + DDV na dan hranjenja izdelka, ki ni prevzet. Po 60 dneh izdelek postane last iLinks d.o.o.

 

iLinks d.o.o. k vsakemu računu priloži garancijski obrazec in kupec se s podpisom računa strinja s pogoji nakupa v iLinks d.o.o.

 

Garancija ne velja, če je okvara ali poškodba povzročena:

– s transportom po izročitvi,

– z nepravilno montažo in/ali nestrokovnim rokovanjem,

– z neprimernim delovnim okoljem,

– z nepravilnimi električnimi instalacijami, prenapetostjo ali električnim udarom, z višjo silo (potres, poplava, udar strele),

– zaradi obrabe samega artikla (vidne poškodbe od možnih udarcev, padcev itd.),

– če so odstranjene nalepke z artikla (serijska številka, navodila za vgradnjo, uporabo itd.),

– če iLinks d.o.o. ugotovi, da je artikel rabljen preko njegovih zmožnosti (overclockanje),

– če so izvršene spremembe na artiklu (npr. vložene so nadomestne komponente oz. je izdelek spremenil videz),

– z vgradnjo ali montažo komponent s strani nepooblaščene osebe,

– poleg komponent ne pridejo navodila v slovenskem jeziku, saj so ta namenjena za vgradnjo izključno s strani pooblaščene osebe,

– s povezovanjem tabličnega računalnika na USB HUB brez ločenega napajanja (navedeno pripelje do izgorevanja USB vmesnika tabličnega računalnika).

 

STVARNA NAPAKA

iLinks kot prodajalec mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne in pravne napake svoje izpolnitve.


Napaka je stvarna:
1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
4. če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.
Za odgovornost za stvarne in pravne napake se uporabljajo določbe zakona, ki ureja obligacijska razmerja, če ta zakon ne določa drugače.

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.
Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.
Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo.

 

Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.
Če je predmet pogodbe med prodajalcem in potrošnikom rabljena stvar, ne odgovarja prodajalec za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mine leto dni, odkar je bila stvar izročena.
Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:
– odpravi napako na blagu ali
– vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
– blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
– vrne plačani znesek.
V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena.
Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.

Z nobenim pogodbenim določilom ni mogoče omejiti ali izključiti prodajalčeve odgovornosti za stvarne napake, kot je določena s tem zakonom.
Pogodbeno določilo, ki nasprotuje prejšnjemu odstavku, je nično.

Potrošnik ima pravico, če je bila storitev opravljena nepravilno, od izvajalca storitve zahtevati, da:
– odpravi pomanjkljivosti pri opravljeni storitvi ali
– vrne del plačanega zneska v sorazmerju s pomanjkljivostjo pri opravljeni storitvi ali
– ponovno opravi storitev ali
– vrne plačani znesek.
Roki, ki so določeni za odgovornost prodajalca za stvarne napake, se smiselno uporabljajo tudi za izvajalca storitve, če s posebnim zakonom ni določen daljši rok.

Če v primerih napaka ni sporna, mora podjetje čimprej, vendar najpozneje v roku osmih dni ugoditi potrošnikovi zahtevi.
Podjetje mora pisno odgovoriti potrošniku na zahtevo najpozneje v osmih dneh po njenem prejemu, če je napaka sporna.

 

Platforma Evropske komisije za reševanje sporov prek interneta omogoča reševanje sporov v zvezi z nakupom tako doma kot v tujini. 

Dostop platformi:

 http://ec.europa.eu/consumers/odr/

 Podjetje iLinks d.o.o. ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov.

 GARANCIJA VELJA IZKLJUČNO OB PRILOŽITVI RAČUNA ZA KUPLJENO BLAGO

 

 SEZNAM POOBLAŠČENIH SERVISOV

Na deklaraciji ali znotraj vsakega izdelka se nahaja podatek o uvozniku in pooblaščenem servisu.

 

POTRDILO PREDHODNEGA OBVESTILA

S sprejemanjem teh splošnih prodajnih in garancijskih pogojev potrjujete, da ste prejeli predhodno obvestilo.

 


Uživajte v nakupu od doma.


Vaš Links